БЕЗКОШТОВНА доставка на відділення Нової пошти при купівлі від 1000 грн!

Оголене майбутнє

Ми в LUSH віримо у те, що розвиток науки та економіки має впливати на планету позитивно – не забруднюючи її, залишаючи природні ресурси сталими, допомагаючи їм відновлюватися. 

Як відповідальний бренд (мрійників-революціонерів), LUSH з самого початку будував свій бізнес навколо зменшення пакування, кількості відходів, забруднення. Протягом останніх двох з половиною десятиліть ми стали новаторами у галузях відновлення матеріалів, використання переробленого пакування, звільнення від нього взагалі. 

Наше довгострокове зобов’язання полягає в тому, щоб стати бізнесом з повністю замкненим циклом кругової економіки - не виробляти нічого, що неможливо повернути назад через біологічні або доступні до переробки технічні цикли. 

Ми плекаємо культуру «нульових відходів», використовуємо лише відновлювальні матеріали. Коли нам потрібні нові матеріали, ми купуємо лише якісні, які зберігаються довго та можуть бути використані знову. Ми уникаємо сміттєзвалищ, спалювання та переробки експорту. 

Дізнавайтеся більше про свої можливості разом з LUSH та долучайтеся стилю життя, звільненим по максимуму від зайвого одноразового пакування! 

ВІЛЬНІ ВІД ПАКУВАННЯ 

У 2019 році нами було продано глобально 16 108 320 одиниць товару без пакування  - це 62% всіх продажів !

52% ВСІХ ПРОДУКТІВ В LUSH (З ПОСТІЙНОЇ КОЛЕКЦІЇ) ВІЛЬНІ ВІД ПАКУВАННЯ, ТА ЦЯ ЦИФРА ПОСТІЙНО РОСТЕ!

Цікавий факт!

«Оголеність» продуктів також забезпечує свободу від необхідності використання додаткових консервантів. Справа в тому, що бактерії потребують певних умов для зростання, включаючи наявність водного середовища. Це одна з головних причин використання консервантів у рідких продуктах – для запобігання розмноження бактерій та подовження терміну придатності. 

Тверді, «оголені» продукти, такі як олії для тіла та масажні олії, кондиціонери тощо, зроблені практично без води і, отже, не потребують додаткових консервантів для захисту від бактерій. Вони наповнені органічним маслом какао, закупленим згідно з законами Справедливої Торгівлі, яка зберігає їх твердими при кімнатній температурі – це також ускладнює розмноження бактерій. Фантастичні, універсальні інгредієнти, такі як глина, каламін, каолін, мед та гліцерин, можуть бути додані без зміни форми твердого продукту й також виконують додаткову функцію захисту від бактерій.


 «Тепер, коли реальні фінансові та екологічні витрати стають очевидними, клієнти вимагають від виробників та роздрібних продавців, скоротити кількість пакування. Такі компанії, як наша, повинні мислити етично та пропонувати покупцям інновації, які дозволять їм купувати дійсно «оголені» продукти».
Марк Константин, співзасновник LUSH та винахідник продукції

В LUSH є «оголені» продукти у всіх категоріях та для кожної частини Вашого тіла.

Обличчя - олії для обличчя, очищаючі засоби та бальзами, мило для обличчя, зубні пігулки

Волосся – тверді шампуні, пресовані тверді кондиціонери

Тіло – кондиціонери для тіла, тверді дезодоранти, тверді лосьйони для тіла

Душ - гелі для душу (у лімітованих колекціях), мило для тіла, очищаючі олії для тіла, олії-скраби для тіла, кондиціонери для тіла

Ванна - бомби для ванни, піни для ванни 

Макіяж – різнокольорові помадні стики для використання у багаторазовому футлярі

КОЛИ ПАКУВАННЯ НЕОБХІДНЕ…

LUSH обирає лише високоякісні матеріали, які мають регенеративну цінність, обробляються таким чином, щоб не створювати відходів, зберігаються якомога довше та піддатні до переробки в майбутньому. Ми постійно експериментуємо та вдосконалюємося у цьому напрямку

Перероблений пластик

З 8,3 мільярда тон пластмас, вироблених у 1950-х роках, було перероблено лише 9%. На сьогодні близько 40% світового виробництва пластмас використовується для пакування продуктів. Ось чому LUSH використовує дуже прості за дизайном чорні банки та прозорі пляшки там, де (поки що) неможливо уникнути пакування – вони найлегші в переробці та піддатні до повторного використання

Дізнавайтеся більше про перспективи для ваших використаних чорних LUSH банок тут.

Фурошики

Для створення подарункових наборів нам все одно потрібне певне пакування. Ми обожнюємо загортати продукти у хустки-«фурошики», створені з перероблених пластикових пляшок або з органічної бавовни. До того ж, вони виконані у справді фантастичних стилях, кожна з них має свою особливу історію створення.

Оберіть для себе або на подарунок! 

Пакування для подарунків

Світ щосекунди втрачає площу лісів розміром з одне футбольне поле.

35% світової промислової лісозаготівлі йде на целюлозу та папір. Лише 2% тропічних лісів у світі мають сертифікат FSC. Бойкот пластику спричинив сумні прогнози щодо незаконної вирубки дерев для виробництва целюлози – очікують, що до 2030 року він зросте з 2,3 до 3,5 млрд. дерев у рік.  Ось чому ми в LUSH використовуємо лише перероблену целюлозу для створення наших картонних подарункових коробок та ярликів. 

Ми також особливо натхненно створюємо дизайн пакування для подарункових боксів. Він має бути таким, який би ви не захотіли викидати, а використовували знову та знову.

Дізнавайтеся про наші подарункові набори тут

Еко-Попс

Коли Ви замовляєте онлайн, Ваші продукти пакуються в перероблену та придатну для повторного використання картонну коробку та зручно розташовуються серед пакувальних паличок, виготовлених з кукурудзяного крохмалю під назвою Еко-Попс.
Еко-Попс - це матеріал, який може піддаватися біологічному розкладанню як у воді, так і в ґрунті. Фактично, тести, проведені Університетом Брунеля і Університетом Хамберсайд, у Великобританії, підтвердили, що Еко-Попс краще (ніж альтернативи з полістеролу) зберігає продукти в безпеці та захищає їх від механічних впливів під час транспортування.
Дізнавайтеся більше про наповнювач всередині LUSH подарунків тут 

КАМПАНІЇ ПО ОЧИЩЕННЮ ВІД СМІТТЯ 

Для LUSH ведення бізнесу на міжнародному рівні – це, у першу чергу, величезна відповідальність. Ми усвідомлюємо свій вплив на свідомість споживачів та радіємо можливостям змінювати світ на краще. З самого початку свого існування LUSH проводить глобальні кампанії щодо зменшення відходів, та підтримання концепції нульових відходів. Одна з відомих та досі триваючих - Rowena’s #PlasticGrab. Вона розпочалася у 2018-ому році та відновлюється щорічно у літні сезони у більш ніж 50-ти країнах світу. 

Натхненна особистою метою Ровени Бьорд, співзасновниці компанії Lush, - бажанням очистити пляжі від сміття та зібрати 1 тонну пластику до свого 60-річчя, ця кампанія охопила мільйони лашеманів у всьому світі. Вони вирішили встановити групову мету зібрати 60 тонн сміття та розпочали згадану внутрішню кампанію: Rowena's #PlasticGrab. 


Ми запрошуємо Вас також! Долучайтеся – очищайте локальні пляжі та ділиться з нами своїми історіями успіху у соціальних мережах, використовуючи  #PlasticGrab, #lushukraine

Будьте впевнені, Ваші зусилля рахуються та важливі для покращення світу.
Ровена Бьорд, 2021

Споживати свідомо, уникати пакування, використовувати знову та компостувати – ми віримо, що це не важко! Давайте залишим нашу планету більш квітучою, ніж ми її отримали.
LUSH підтримає Вас на цьому шляху!