Питання та відповіді
Як швидко я зможу отримати своє замовлення?
Київ
Доставка протягом 1-2 днів після отримання сплати замовлення. Увага! Напередодні свят, терміни доставки можуть збільшитися!
Доставка здійснюється з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 18:00 і в суботу з 9:00 до 16:00 після 18:00, в неділю та
святкові дні доставки немає. Послуга "Доставка день-у-день" не
надається.
По Україні
Сплачене замовлення відправляється Новою поштою протягом 24 годин, термін доставки 1-3 дні залежно від
напрямку.
Чи можлива оплата
подарунковою карткою?
З технічних причин оплатити замовлення подарунковою карткою в
інтернет-магазині неможливо.
Я не знаю, що обрати!
Все хочеться спробувати!
Наші менеджери інтернет-магазину з задоволенням допоможуть Вам підібрати продукцію відповідно до Ваших побажань за тел. (050)351-53-05. Також разом з Вашим замовленням ми надаємо
безкоштовні тестери нашої продукції.
Як оформити замовлення?
Для того щоб оформити замовлення на сайті, необхідно зареєструватися (або обрати спосіб "без реєстрації"). Далі
необхідно покласти в кошик продукти, які Ви хочете придбати, і, дотримуючись подальших вказівок на сайті,
оформити замовлення.
Оформити замовлення через сайт Ви можете цілодобово. Ви можете оформити
замовлення по телефону (050) 351-53-05 ми на зв'язку з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 18:00 і в суботу з 9:00 до 16:00. Звертаємо
Вашу увагу на те, що замовлення обробляються в порядку надходження до нас.
Після завершення замовлення на сайті, на електронну адресу, вказану при
реєстрації, Ви отримаєте листа з підтвердженням замовлення.
Підтвердження замовлення
Після оформлення Вами замовлення, воно вступає в обробку; сума може
змінитися за наявності в ньому вагового товару (мило, дезодоранти),
після цього вся інформація по оплаті буде відправлена Вам на вказану при
реєстрації електронну адресу.
На сайті в описі товару вказано "немає в наявності". Що це означає?
Така позначка означає, що конкретний товар відсутній на складі інтернет-магазину.
Замовити його в даний момент неможливо - відправте нам листа на електронну
пошту [email protected] або зателефонуйте (050)351-53-05. Щойно товар з'явиться на складі інтернет-магазина, Ви отримаєте повідомлення у
вигляді смс, або лист на Вашу електронну пошту про його надходження.
Як дізнатися статус
мого замовлення?
Для того, щоб дізнатися на якій стадії знаходиться Ваше замовлення,
потрібно увійти до Особистого Кабінету до вкладки «Історія замовлень». Щоб
зайти в Особистий Кабінет, Вам необхідно ввести логін і пароль, який Ви
вказували при реєстрації.
Як внести зміни до
замовлення?
Для того, щоб внести зміни до замовлення, Вам необхідно написати листа на
нашу електронну адресу [email protected] або подзвонити за
телефоном (050)351-53-05
Все ще залишилися питання? Ви можете зв'язатися з нами за телефоном (050) 351-53-05 або відправити листа на електронну пошту - [email protected]