БЕЗКОШТОВНА доставка замовлення від 2000 грн на відділення або в поштомат Нової пошти!

Політика обміну та повернення товару



Ми з турботою надаємо детальні консультації нашим покупцям, а також дбаємо про  наявність та доступність достатньої інформації для прийняття рішення щодо покупки товарів в мережі магазинів LUSH в Україні.

На етикетках та анотаціях вказаний повний склад інгредієнтів продукції, дата виготовлення та ім’я майстра, хто виготовив продукт, строк придатності, призначення продукту, спосіб використання та інше.

Згідно з діючими нормами законодавства України, парфумерно-косметичні товари належної якості не підлягають поверненню або обміну*.

*Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. №1023-ХІІ і Додатку №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 р. №172, до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), належать: парфумерно-косметичні вироби, предмети санітарної гігієни, розчіски, гребінці та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).

Що можна повернути

Ви можете повернути товар протягом 14 календарних днів з дати покупки, якщо:
- товар не входить до Переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994;
- товар не був у вживанні і не має ознак використання;
- товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка;
- товар саме той, який був проданий нашим магазином;
- є підтверджений факт покупки товару, тобто фіскальний  чек та/або видаткова накладна;
- Ви отримали товар неналежної якості;
- вміст відправлення інтернет-замовлення не відповідає опису вкладення (з порушенням асортименту, кількості, комплектності) чи при виявленні заводського дефекту товару (наприклад, не працює розпилювач), ми обов'язково обміняємо його на товар належної якості з доставкою за рахунок компанії.

Процедура обміну або повернення товару

Для обміну або повернення товару звертайтесь, будь ласка, до магазину, в якому була здійснена покупка. Номера телефонів та адреси наших магазинів Ви можете знайти тут

Якщо Ви придбали товар в інтернет-магазині, звертайтесь, будь ласка, за електронною поштою [email protected]  або за телефоном (050) 351-53-05 (ми на зв'язку з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 18:00 і в суботу з 9:00 до 16:00) , та наші співробітники дадуть зворотній зв'язок в найкоротші терміни.
Будь ласка, не відправляйте товар без підтвердження операції нашим менеджером!

Важливо!

При отриманні замовлення з інтернет-магазина завжди уважно оглядайте покупку у присутності кур'єра або співробітника Нової Пошти у відділенні.

Претензії щодо асортименту, кількості, комплектності продукції приймаються тільки в момент доставки або отримання товару у відділенні Нової Пошті і вирішуються з співробітником інтернет-магазину за телефоном (050) 351-53-05 (ми на зв'язку з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 18:00 і в суботу з 9:00 до 16:00). Наші співробітники нададуть відповідь у найкоротші терміни.
Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки.

Приємних покупок та ароматних вражень!