БЕЗКОШТОВНА доставка замовлення від 2000 грн на відділення або в поштомат Нової пошти

LUSH та соціальні мережі

LUSH застосовує свіжий підхід у своїй новій глобальній політиці щодо соціальних мереж

  • Lush призупиняє використання Facebook, Instagram, TikTok і Snapchat
  • Поки вони не забезпечать більш безпечне середовище для користувачів
  • У світлі всіх подій із викриттям злочинів Facebook, Lush говорить: «Досить!»
  • Усі акаунти бренду Lush, оффлайн магазинів та ключових співробітників бренду деактивуються
  • Lush обіцяє інвестувати в нові канали комунікацій та створення кращих мереж зв’язку на альтернативних платформах

26 ЛИСТОПАДА 2021 РОКУ
З 26 листопада 2021 року бренд Lush ставить на паузу Instagram, Facebook, TikTok та Snapchat, поки платформи не вживуть заходів для забезпечення безпечнішого середовища для користувачів. Це глобальна політика, яка діє в усіх 48 країнах, де працює Lush.
Подібно до того, як десятиліттями не визнавалися та знецінювалися факти про зміни клімату, зараз ігноруються проблеми серйозного впливу та руйнівних наслідків соціальних мереж. Lush бере справу в свої руки та вирішує проблеми зараз, не чекаючи, доки інші помітять існування реальної соціальної катастрофи, що наближається.

Заява компанії

Як і багато тинейджерів, ми в Lush намагалися вийти з соціальних мереж. Але наш FOMO (страх втрачених можливостей) величезний. Наше бажання використовувати різні платформи та бути інноваційними призвело до того, що ми знову опинилися там, незважаючи на наші найкращі наміри.
Та ми завзято намагаємося перемогти цю «ломку».

Наша перша спроба була ще у 2019 році. Наша сьогоднішня рішучість зміцнена всією останньою інформацією від сміливих викривачів Facebook, які висвітлили реальну шкоду та ризики, які отримують молоді люди через нинішні алгоритми та слабке регулювання цієї сфери життя.

«Як винахідник бомб для ванн, я вкладаю великі зусилля в створення продуктів, які допомагають людям перезавантажитися, розслабитися та звернути увагу на своє самопочуття. Платформи соціальних мереж діють протилежно. Їх алгоритми розроблені для того, щоб постійно тримати увагу людей, змушувати їх постійно скролити стрічку, викрадаючи їх час на відпочинок,  розслаблення, реальність.»
ДЖЕК КОНСТАНТІН, CDO та винахідник продуктів
Ми б не просили наших клієнтів зустрітися з нами у темному та небезпечному провулку, а деякі платформи соціальних мереж все більше починають нагадувати місця, куди точно не слід зазирати. Треба щось змінити. Ми сподіваємося, що платформи запровадять чіткі рекомендації щодо безпеки користувачів, і ми сподіваємося, що міжнародне регулювання соціальних мереж буде прийняте на законодавчому рівні. Але ми не можемо чекати. Ми відчуваємо, що змушені вжити власних заходів, щоб захистити наших клієнтів від шкоди та маніпуляцій, яких вони можуть зазнати в соціальних мережах.
Тому Lush зупиняє свою присутність у Facebook, Instagram, TikTok і Snapchat, поки ці платформи не забезпечать більш безпечніше середовище для своїх користувачів.

«Все своє життя я уникав використання шкідливих інгредієнтів у продуктах LUSH. Зараз є переконливі докази, що ми піддаємося ризику, коли використовуємо соціальні мережі. Я не хочу завдавати шкоди шанувальникам LUSH, настав час вийти з формули цієї шкідливої суміші.»
МАРК КОНСТАНТІН, СПІВЗАСНОВНИК, ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР ТА ВИНАХІДНИК ПРОДУКТІВ

Lush обіцяє не бути асоціальним. Ми зробимо все можливе, щоб знайти нові канали комунікацій, побудувати кращі зв’язки на інших платформах, а також використовувати старі перевірені маршрути.

Нам завжди є що сказати, але коли ми виражаємо свою думку, нам подобається, щоб це було у безпечному місці.
Долучайтеся до нашого каналу у телеграмі
Для отримання додаткової інформації, будь ласка, пишіть на [email protected]
Ви можете знайти додаткову інформацію про цифрову етику Lush
тут

Коли соціальність стає небезпечною

Lush завжди був соціальним брендом, який знаходив унікальні канали спілкування з клієнтами. Від передових каталогів CTG у 90-х та надзвичайно популярних газет Lush Times, до самого раннього форуму клієнтів та швидкого впровадження соціальних мереж, ледве вони були створені. Метою Lush завжди було взаємодіяти з тими, хто любить нашу продукцію, та прислуховуватися до їх думок.

Lush також завжди піклувався про внутрішній спокій та відчуття гармонії у своїх шанувальників. «Ми віримо в ванни при свічках, прийом душу разом з коханими, масажні ритуали та наповнення світу чарівними ароматами» — це частина нашої місії та ядро нашої мети, як бізнесу.

Коли добробут наших клієнтів опиняється під загрозою через мережі, за допомогою яких вони тримають зв’язок з нами, ми відчуваємо, що щось у цьому невірно. Ми віримо, що технології мають бути створені задля світового добробуту та впливати позитивно на соціальні зміни, і протягом багатьох років проводили кампанії за це.

2016 рік

У «Чорну п’ятницю» 2016 року Lush співпрацював з організацією по захисту цифрових прав Access Now у глобальній кампанії #KeepItOn, що була спрямована на боротьбу із вимкненням та блокуванням урядом інтернету (під час політичних заворушень). Продажі бомби для ванни #Error404, створеної для цієї кампанії, зібрали 250 000 фунтів стерлінгів для Digital Fund. Ці гроші були перераховані Access Now, а також цифровим активістам, які борються за те, щоб Інтернет був вільним, відкритим та безпечним.

2018 рік

Потім, у 2018 році, у світлі заяви Facebook-у про витік даних більш ніж 29 мільйонів користувачів через помилку, Lush створив та продав обмежену серію сумок на конференції The Next Web 2018 із гаслом «What the Zuck?» Виручені кошти надійшли до фонду Lush Digital, який підтримує технології для добрих ініціатив у всьому світі.

2019 рік

На конференції The Next Web 2019 Lush співпрацював з Bits of Freedom, організацією в Нідерландах по захисту цифрових прав, конфіденційності та свободі спілкування в Інтернеті. Lush виготовив та продав лімітовані сумки з гаслом «Take CTRL», щоб нагадати свідомість вибору та спонукати людей контролювати те, як вони використовують, обирають та споживають технології. Кошти від сумок, проданих на заході, надійшли в Bits of Freedom на підтримку їхньої місії зі створення нового цифрового інструментарію для інформування та можливостей свідомого споживання технологій.

Хіба Lush не покидав соціальні мережі раніше?

У 2019 році Lush UK припинив публікувати пости в Instagram та Facebook через зростаючу стурбованість щодо того, наскільки великий контроль мають ці великі платформи над нашими споживачами. Ці мережі самі вирішують, скільки людей і які люди бачать те, що ми публікуємо. Це контролюється не інакше, як для отримання прибутку для себе. Думка про те, що основний шлях спілкування з нашими клієнтами може регулюватися третьою стороною, викликала занепокоєння.

2020 рік

У зв’язку із глобальною пандемією в 2020 році та вимушеною ізоляцією, яка спіткала людей по всьому світу, ми вирішили повернутися до обмеженого використання соціальних мереж, які ми законсервували раніше. Це було майже єдиною можливістю для обслуговування наших клієнтів.

15 вересня 2020 року, під час карантину, Lush також співпрацював із IAMWHOLE та Zoe Sugg у рамках Digital Detox Day щоб запропонувати вийти з соціальних мереж на цілий день і зосередитися на ментальному здоров’ї. Кампанія мала величезний успіх, сотні тисяч взяли участь у всьому світі. Відгуки підлітків, які намагалися детоксикуватися від скролингу стрічок, показали, наскільки це було важко. Тривожність, FOMO та фантомні сповіщення сприяють тому, що багато людей не можуть залишатися поза мережею більше кількох годин.

2021 рік

Потім у 2021 році з’явилися Facebook Files, була оприлюднена численна інформація від викривачів та колишніх співробітників Facebook, які розповіли про внутрішні дослідження у компанії. Світ приголомшила новина, що Facebook знає про реальну шкоду, яку завдають їх соціальні мережі, але вирішує не діяти.

Ми в Lush не хочемо чекати на покращення чи рекомендації самих платформ щодо «кращої практики». Покоління молодих людей зазнає серйозний та шкідливий тривалий вплив, це драматично відбивається на ментальному здоров’ї . Ми впевнені, настав час віднайти кращі канали комунікації, які б не завдавали шкоди нашим клієнтам.

Недостатньо просто припинити розміщення платної реклами у соціальних мережах; люди та їхній час є валютою цих каналів. Ми не хочемо, щоб наш контент використовувався прихованими алгоритмами, призначеними для утримання людей у полоні соціальних мереж.

Про Lush

У косметичному світі бренд Lush відомий тим, що робить все по-іншому, революційно та інноваційно. Чи то винахід «оголених» продуктів, звільнених від пакування, чи то унікальні техніки обслуговування покупців, які підіймають планку того, як має виглядати роздрібна торгівля.
Lush прагне дати більше, ніж бере від суспільства та навколишнього середовища. І в світі, де технології стали невід’ємною частиною кожного бізнесу, Lush керується найкращими практиками щодо цифрової етики.

Технології не повинні бути неетичними; їх можна побудувати для загального добробуту та позитивно вплинути на соціальні зміни.