Питання та відповіді

Як швидко я зможу отримати своє замовлення?

Київ 

Доставка протягом 1-2 днів після отримання сплати замовлення. Увага! Напередодні свят, терміни доставки можуть збільшитися!

Доставка здійснюється з понеділка по суботу з 9.00 до 18.00, після 18.00, в неділю та святкові дні доставки немає. Послуга "Доставка день-у-день" не надається.

 

 По Українї

Сплачене замовлення відправляється Новою поштою протягом 24 годин, терміни доставки 1-3 дні в залежності від напрямку.  

 

 Чи можлива оплата подарунковою карткою?

З технічних причин оплатити замовлення подарунковою карткою в інтернет-магазині неможливо. 

 

 Я не знаю, що обрати! Все хочеться спробувати!

Наш менеджер інтернет-магазину з задоволенням допоможе Вам підібрати продукцію згідно Ваших побажань за тел. (050)351-53-05. Також разом з Вашим замовленням ми надаємо безкоштовні тестери нашої продукції.

 

 Як оформити замовлення?

Для того щоб оформити замовлення на сайті, необхідно зареєструватися (або обрати спосіб "без реєстрації"). Далі необхідно покласти в корзину продукти, які Ви хочете придбати, і, дотримуючись подальших вказівок на сайті, оформити замовлення.

Оформити замовлення через сайт Ви можете цілодобово. Ви можете оформити замовлення по телефону (050) 351-53-05 в будні дні з 9.00 до 19.00. Звертаємо Вашу увагу на те, що замовлення обробляються в порядку надходження до нас. Після завершення замовлення на сайті, на електронну адресу, вказану при реєстрації, Ви отримаєте листа з підтвердженням Вашого замовлення.

 

Підтвердження замовлення

Після оформлення Вами замовлення, він поступає в обробку; сума може змінитися за наявності в ньому вагового товару (мило, дезодоранти), після цього вся інформація по оплаті буде відправлена Вам на вказану при реєстрації електронну адресу.

 

На сайті в описі товару вказано "немає на складі". Що це означає?

Така позначка означає, що даного товару немає на складі інтернет-магазину. Замовити його в даний момент неможливо, можливе передзамовлення цього товару - відправте нам листа на електронну пошту mail-order@lush.com.ua або зателефонуйте (050)351-53-05. Як тільки товар з'явиться на складі інтернет-магазина, Ви отримаєте повідомлення у вигляді смс або листа на Вашу електронну пошту про його надходження.

 

 Як дізнатися про статус мого замовлення?

Для того, щоб дізнатися на якій стадії знаходиться Ваше замовлення, потрібно увійти до Особистого Кабінету до вкладки «Історія замовлень». Щоб зайти в Особистий Кабінет, Вам необхідно ввести логін і пароль, який Ви вказували при реєстрації. 

 

 Як внести зміни до замовлення?

Для того, щоб внести зміни до замовлення, Вам необхідно написати листа на нашу електронну адресу mail-order@lush.com.ua або подзвонити за телефоном (050)351-53-05

 

 Все ще залишилися питання? Ви можете зв'язатися з нами за телефоном (050) 351-53-05 або відправити листа на електронну пошту - mail-order@lush.com.ua